Piguła z Gdyni płacze za Luntkiem i Szymkiem!

Piguła nie może się pogodzić z tak smutną informacją jaka do niej dotarła czyli o wyjeździe Luntka i Szymona!
Na swoim blogu napisała:
"...Płaczę. Od paru dni chodzę jak struta bez humoru. Luntek i Szymon wyjeżdżają niestety. Dowiedziałam się o tym w czwartek ciągle nie mogę w to uwierzyć. W środę byłam w kinie z Luntkiem czułam że Paweł chce coś mi powiedzieć ale nie może..."

Piguła ma też złe przeczucia co do wyjazdu celebrytów z Polski:
"...Boje się o nich tym bardziej że mam dziwne przeczucia nie potrafię tego opisać ale tak jest. Jutro wyjeżdżają a ja ciągle chodzę podminowana.
Będę tęsknić moje kochane aniołki..."

Dramat Piguły trwa...

8 komentarzy:

  1. biedna piguła - mam pomysł jedz moze z nimi?!

    OdpowiedzUsuń
  2. popieram przedpiszcę :) jedz pigi z nimi :) nie bedziesz sama hehehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Luntek wes ze sobom Pigułe! bedziemy ci wdzieczni bardzo :]

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam dobre przeczucia - poddadzą ich eutanazji :) Piguła jedz z nimi i tez zakończ swój bezsensowny żywot

    OdpowiedzUsuń
  5. nie martw sie kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. oj Pigułuś szybko wróca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe czemu nie jedzie z nimi i tak przeciez nie ma nic do roboty ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdyby pojechała czekałaby ja natychmiastowa deportacja i przymusowe leczenie wiec sie boi :)

    OdpowiedzUsuń