Gracjan dostanie odszkodowanie?

Sprawa z wydaniem płyty Gracjana stoi nadal w miejscu!
Ostatnio pisaliśmy, że Gracjan poszukuje swojego "zaginionego" managera!

Jak jak każdy doskonale wie Gracjan podpisał z nim umowę, jednak jak do tej pory nic nie słychać o płycie. Jedynie możemy szukać razem z ufoludkami zaginionego!

Polskie prawo stanowi, iż z niewywiązania się z umowy poszkodowany może żądać zadość uczynienia, w postaci finansowej. Jednak nie wiadomo czy Gracjan "coś z tym zrobi"

A jak wy sądzicie?? Powinien??

5 komentarzy:

  1. Gracjan jest upośledzony umysłowo - nie ma lub ma ograniczoną zdolność prawną

    OdpowiedzUsuń
  2. Menadżer mój już działa i wszyscy którzy mi zazdroszczą albo obrażają mnie, będą musieli się schować! Jestem artystą i pokażę że nie warto mnie krytykować!

    OdpowiedzUsuń
  3. Artystą to jest Chopin Ty Roztocki jestes internetowym przygłupem

    OdpowiedzUsuń
  4. Gracjan - czy ten osobnik jest normalny ?
    http://gracjanakty.pinger.pl/p/2

    OdpowiedzUsuń