MROZU PODRYWAŁ NORBERTA??

Norbert rozpętał prawdziwą medialną burzę! Znany z ciętego języka i ciętej riposty Norbert AFERA Żyła - stwierdził, że związek MROZA i MARINY to jedynie medialna ustawka....

Jak stwierdził Norbert co opublikował serwis PUDELEK>PL :

Pamiętam jak pewnego wieczoru byłem ze swoją ekipa w gejowskim klubie "Galeria" na imprezie tej był również Mrozu było to podajże po którymś odcinku "Tańca z Gwiazdami" bo niektóre ”gwiazdy” z tego programu również gościły na imprezie tego wieczoru! - relacjonuje. Jak to zwykle bywa ekipa trochę porozchodziła się po klubie… każdy ma przecież swoich znajomych. W pewnej chwili gdy stałem z kumplem przy barze przeszedł koło mnie Mrozu, najpierw jeden raz, później następny i następny, za każdym razem jego oczy były wlepione w mój wzrok, wyraźnie mnie podrywał, to było pewne jak to że teraz tutaj piszę(!).

Co o tym sądzicie??

1 komentarz: