Gracjana (nie)CHCIELI w Eska Rock

Gracjan wczoraj został telefonicznie zaproszony do udziału w porannej audycji Radia ESKA ROCK.

Otrzymał zaproszenie do porannego WF-u niestety ostatecznie nie skorzystał z propozycji ponieważ nie był w Warszawie!

"Otrzymałem telefon z Radia Eska ROCK, chcieli mnie zaprosić do porannego programu zapytali mnie czy jestem w Warszawie? Powiedziałem, że jestem w Krakowie, ale do Warszawy nie jest daleko to tylko 2,5 godziny pociągiem..."

Ostatecznie Gracjan poprosił o zwrot kosztów podróży - niestety producenci programu nie zgodzili się na taki układ i ostatecznie Gracjan został w Krakowie :-)

16 komentarzy:

  1. hahah załowali mu na bilet :P

    OdpowiedzUsuń
  2. HAHAH ROZTROCKI NAM SIE WYPALIL?

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER BLOG bede zagladala tu czesciej!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale roztocki ma racje ze chcial kase za dojazd ceni sie i ro mi sie w nim podoba a wiekszosc bezrobotnych pisze głupie komentarze widocznie mu zazdroscicie on nie musi stac w kolejkach do urzedu pracy hahahha

    OdpowiedzUsuń
  5. śmiać, to się można z redakcji radia, że pożałowali 100 zł na bilet...

    OdpowiedzUsuń
  6. a kto by chciał tego ekshibicjoniste ? i jeszcze mu płacić za dojazd rozgwiazda zasrana z Auchana hehehe moze i on sie ceni za stówe na dojazd ale nikt mu tej stówy nawet zapłacic nie chce

    OdpowiedzUsuń
  7. no i pewnie ze nie zaplacili i dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  8. roztocki ciagnie kase jak tylko sie da :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciągnie to on pały jak mu sie jakaś nawinie pod ryło

    OdpowiedzUsuń
  10. hahahhahahahahahahha

    OdpowiedzUsuń
  11. To nie chodziło tylko o zwrot kosztów za dojazd, ale zażyczyłem sobie też hotel w centrum Warszawy! I Producent programu powiedział mi że nie jest w stanie załatwić, w ciągu jednego dnia hotelu w centum Warszawy! Szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  12. gracjan skul po sobie lekko uszy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gracjan a po co ci jeden dzien w hotelu w centrum warszawy ? Pewnie chciałeś tam jak zwykle trzepać konia w łazience naciągac napleta w pokoju a później wrzucic te filmy na you tube

    OdpowiedzUsuń
  14. żenada gracjan! chciałeś pokój? żeby kręcić pedofilskie filmy? robić chujowe beznadziejne zdjęcia? drą z ciebie łacha a ty udajesz, że nie mogli załatwić ci pokoju! tobie miejsce pod mostem albo w schronisku dla psów! ośmieszają cie a ty tego nie widzisz, przypomina mi się jak napisałeś, że odwołali twój koncert, bo było tak gorąco, że nikt by nie przyszedł;) ale ty jesteś jebnięty! stary zboczony pedofilu!

    OdpowiedzUsuń